Teknik Bilgiler

Shaft kanunlar ve standartlardan ötürü hız ve elektronik altyapısı olarak sınırlandırılmıştır,bu yüzden elektrikli scooter statüsündedir.Nominal gücü 249W max 1000W olan bir motora sahiptir.Her ne kadar shaft yasal zorunluluklardan ötürü sınırlandırılmış olsada yapısal olarak 3000W lık temel tasarıma uyulduğundan cok yüksek yüzey gerilmelerine dayanacak şekilde üretilmektedir.

Çelik şase yapısı , ağır hizmet tipi rulmanları , yüksek dayanımlı hassas işlemeli parçaları ve argon kaynaklı gövde yapısından ötürü alüminyumdan yapılan scooterlara göre yüksek dayanıma sahiptir. Ayrıca kullanılan 18×8.5-8 veya 20×10-10 inc tubeless otomotiv lastikleri 6 katlı olup yüksek kullanım ömrü sunmaktadır.

Kalın lastik yapısı düşük ağırlık merkezi sayesinde Shaft in üzerinde dengede kalmak için çok düşük bir hıza ihtiyaç vardır, belirli bir derinliğe sahip çukur ve su birikintilerinden rahatlıkla geçebilirsiniz ( kesinlikle cihaz üzerinde belirtilen max nokta aşılmamalıdır , cihaz elektroniği ,aküler ,kontrol modülü su geçirmez değildir ,yağmurlu olmamak şartıyla nemli havalarda ve kış aylarında sürüş yapılabilir ) , düşük hızlarda dengenizi korumak için direksiyonu sürekli sağ sola çevirmenize gerek kalmaz.

3D cad tasarımını realize edebilmek için her bir parça özel üretilmektedir.Her hangi bir scooterin parçaları Shaft’a uymaz , özellikle tek taraflı ikonik şaft yapısı ve bunu üretmek scooter üretiminde sınırları zorlamaktır.Bir adet Shaft üretimi standart bir scooterın üretimine kıyas ile çok fazla işcilik gerektirmektedir.Tüm modeller handmade (el yapımı ) üretilmektedir.

Önemli not; Menzil verileri müşterilerimizin memnuniyeti ve firma güvenilirliği düşünülerek rakiplerimizin aksine teorik ve ticari olarak değil gerçekçi olarak paylaşılmıştır(Örneğin 48V 20AH bir güç paketine sahip olan bir shaft modeli teorik olarak 960Wh değerinde güçe ,bunuda %80 verimle kabul ettiğinizde 768 Watt/h bir enerjiye sahiptir buda teoride ortalama 65-76 km menzile denk gelmektedir.Ancak yol koşulları ,fiziki şartlar, rüzgar direnci, teker sürtünme kat sayısı,teker yuvarlanma direnci vb göz önüne alındığında gerçek koşullar altında menzil ele alındığında birçok marka için yazılanla ölçülen menzil değeri farklı olacaktır.Önceliğimiz müşteri memnuniyeti olduğundan ticari kaygılarla teorik bilgileri sunmak yerine gerçekçi bir şekilde menzil verileri paylaşılmaktadır.

Menzil ölçümleri gercek tapografik sehir koşullarında 60 C çevre sıcaklığı , %0-5 eğim koşulları ortalama 12 km/h hiz , 85 kg kullanıcı ağırlığı ve 792 m rakim yuksekliginde ,telefon şarjı kullanılmadan dlr gündüz farı açıkken sınırlandırılmamış cihaz performansı ile yapılmıştır.Daha düşük kullanıcı ağırlığı,sınırlandırılmış yasal cihaz performansı ,yüksek çevre sicakligi ile yüksek menzil değerleri ölçülebilecek iken etik ve gerçekçi olması açısından 85 kg ortalama kullanıcı ağırlığı tercih edilmiş,yokuş aşağı yapılan km toplam menzilde düşülerek sunulmuştur.Çevre sıcaklığının artığı, kullanici ağırlığının azaldığı durumlarda menzil miktarının artması olasıdır.Genel olarak bilindiği üzere çevre sıcaklığının azalması elektrikli tüm araçları etkileyen en önemli faktörlerdendir.27 C bataryalı cihazlar için genelde universal optimum kullanım sıcaklığıdır.El yapımı cihazlarımız gibi menzil uzunluğuda kullanim ve kullanıcıya özeldir.Cihazi almak ile kullanicilarimiz menzil uzunluğunun koşullar altında değişkenlik gösterebilecegini kabul eder.

Diğer bir önemli hususta eğimdir.%15 verilen eğim ortalama bir kullanıcı ağırlığında dolu batarya ile belirli bir ivme kazandıktan sonra çıkılabilecek eğim yüzdesidir,bu değere gerçek yol şartlarında ulaşılmıştır,cihazı zorlamak için 3.5 km yokuş kesintisiz çıkılmıştır.Performans ve testler göz önüne alındığında ürünlerin %15 den fazla eğim çıkmasıda olasıdır.Hangi cihaz olursa olsun eğim arttıkça tork değerinin korunması için hızın düşmesi olasıdır.

Ayrıca aşırı yokuş kullanımı toplam menzil uzunluğunuda etkileyen en önemli faktörlerdendir.Uzun yokuşlarda elektrikli scooterların en önemli problemi ısınmadır.Motor düz yolda çektiği akıma göre çekebileceği maksimum akımı çeker bu durumda kablo,kontrol kartı ve motorda ısınmaya neden olur.Shaft ürünleri 48 V olsada 88V luk gerilmelere dayanıklı kontrol kartını bünyesinde bulundurur,ayrıca kullanıcı memnuniyeti düşünülerek tüm motor faz kabloları ve elektrik tesisatında 220V endüstriyel kablo alt yapısı kullanılmaktadır.Genelde hangi marka olursa olsun eğim değeri verilir ancak ne kadar dayanabileceği belirtilmez.Tüketicilerin dikkat etmesi gereken en önemli nokta % cinsinden eğim yerine , yokuş kullanımında cihazların ne kadar sürdürülebilir kullanıma sahip olduğudur.

Model MechanicBalance
Kendinden dengeVar (Bu özellik 40ah için yoktur)
Akü48v 14Ah48V 20Ah & 24 (arıkovanı) Ah ve 40 ah seçeneği
MotorNominal Güc 249 W , Max 1000WNominal Güc 249 W , Max 1000W
AydınlatmaDLR&LedDLR&Led
Vites3 kademeli otomatik3 kademeli otomatik
Ağırlık 65 kg (- + 3kg)70 kg (- + 3 kg)
Boyutlar Katlanmış halde 40x 50x1730cm (- + 3 cm)Katlanmış halde 55x 55x1850cm (- + 3 cm)
ÇalıştırmaAnahtarlı KontaktAnahtarlı Kontakt
Şarj GöstergesiFar modülü üzerindeFar modülü üzerinde
Fren Motor e- abs +kampanaMotor e- abs +kampana
Tırmanma Eğimi%15%15
Menzil24,1km (48V 14 Ah )30,9 km (48V 24ah)
Taşıma KapasitesiÖnerilen max 137 kgÖnerilen max 137 kg
Lastik18×8.5-820×10-10
Maksimum Hız25 km/h sınırlandırılmış hız25 km/h sınırlandırılmış hız
Şarj Süresi8 saat12 saat
Gidonta kablolu telefon şarjı OpsiyonelOpsiyonel
Gidonda kablosuz telefon şarjıOpsiyonelOpsiyonel
Gps dashboard hız mesafe ölçer OpsiyonelOpsiyonel
Çamurluklar Opsiyonel Standart
Dönmeyen jant kapakları ve mekanizmasıOpsiyonelOpsiyonel